پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » حقوق بسیار پایین اعضای شوراهای حل اختلاف و کارکنان دستگاه قضا 

حقوق بسیار پایین اعضای شوراهای حل اختلاف و کارکنان دستگاه قضا 

کد خبر: 2745

همدان-نماینده مردم همدان در مجلس گفت: امیدواریم راهکاری برای حل مشکل دریافتی‌های پایین اعضای شورای حل اختلاف ارائه شود، هرچند که حقوق کارکنان متناسب با سختی کار آنها نیست.‌

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا حاجی بابایی در دیدار با رئیس کل دادگستری و دادستان استان همدان و در حاشیه بازدید از دادسرا، گفت: فضای فیزیکی دادسرای همدان بیش از ۴۰ سال است که بنا شده و اکنون این فضا بسیار نامناسب و از نظر مکانی در خور شأن مراجعه کنندگان، کارکنان و قضات دستگاه قضائی نیست.

وی اظهار کرد: این گونه فضای اندک اصلاً باورکردنی برای من نبود و باید چاره‌ای برای آن اندیشیده شود تا دستگاه قضائی بهتر به مردم یاری رساند.

نماینده مردم همدان در ادامه به حق بودن گلایه مندی اعضای شوراهای حل اختلاف مبنی بر پایین بودن دریافتی‌هایشان اشاره کرد و افزود: چندین و چند مرتبه مسئله حقوق اندک کارکنان شورای حل اختلاف در مجلس مطرح شده که به نتیجه نرسیده‌ایم.

حاجی بابایی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه قضائی و دولت، راهکاری برای حل مشکل دریافتی‌های پایین اعضای شورای حل اختلاف ارائه شود، هرچند که حقوق‌های کارکنان و قضات دستگاه قضائی هم متناسب با سختی کار و فعالیت‌های آنان نیست.

کد خبر 5638767

منبع: mehrnews-5638767

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید